Regulamin płatności Nourt Rooms&Kitchen

Usługodawca: CENTROOM KARPACZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. KONSTYTUCJI 3 MAJA 54B
58-540 KARPACZ
DOLNOŚLĄSKIE
NIP: 6112805255
KRS: 0000824817


 Dokonywanie płatności i wystawianie faktury

 

    1. Płatności realizowane są w trakcie procesu rezerwacji. Dokonanie płatności jest warunkiem jej potwierdzenia, o czym Usługobiorca zostaje poinformowany. Rezerwacja uważana jest za potwierdzoną wyłącznie po dokonaniu przedpłaty (zadatku) w wysokości ustalonej przez Usługodawcę.

    1. Usługobiorca rezerwujący miejsce hotelowe może uiścić kwotę z tytułu bezzwrotnej przedpłaty (bezzwrotnego zadatku), o którym mowa wyżej w formie przelewu bankowego oraz gotówki.
      c. Bezzwrotna przedpłata (bezzwrotny zadatek) winien być wpłacony w terminie natychmiastowym, jest to warunek zatwierdzenia rezerwacji. W przypadku braku wpłaty, Usługodawca może wynająć pokój innemu Usługobiorcy.
      d. Za datę dokonania płatności uznaje się datę uznania rachunku bankowego podanego na stronie www.nourt.pl
      e. Usługodawca wystawia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa podatkowego.
      g. W przypadku osobistego wynajmu pokoju hotelowego bezpośrednio w Recepcji Hotelowej (tzw. rezerwacji bezpośredniej z ulicy możliwa jest płatność gotówkowa oraz kartą, należność za pobyt zostaje uiszczona z góry. W takiej sytuacji ma również zastosowanie forma „bezzwrotnej przedpłaty”.

VII. Warunki zmian i anulacji rezerwacji.

Warunki anulowania rezerwacji:

W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za anulację pobytu w wysokości wpłaconego zadatku.
Wniosek o anulowanie rezerwacji powinien być zgłoszony w formie pisemnej,  wysłany pocztą elektroniczną na adres biuro@nourt.pl

VIII. Warunki zatwierdzania i rozwiązywania umów.

 

    1. Obiekt może odstąpić od wykonania usługi bez podania przyczyny.
      2.Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) („Ustawa o Prawach Konsumenta”).

    1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przerwy w dostawie mediów od dostawców zewnętrznych. W takim przypadku obiekt nie zwraca całości lub jakiejkolwiek części opłaty za pobyt. Wszelkie postulaty dotyczące ewentualnych reklamacji z tego tytułu należy zgłaszać bezpośrednio do dostawców mediów.

 

    1. Tryb postępowania reklamacyjnego

    1. Reklamację można wnieść w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym usługa była wykonana lub miała być wykonana.
      2.Reklamacja powinna:
      a. zostać złożona na adres siedziby Usługodawcy lub mailowo na adres: biuro@nourt.pl
      b. zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać zakres żądania Usługobiorcy,
      c. zostać podpisana oraz zawierać aktualne dane Usługobiorcy.
      d. termin rozpatrzenia reklamacji 14 dni.

XII. Postanowienia przejściowe i końcowe

 

    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964r. nr 16, poz.93 z póź. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
      2.Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do rezerwacji dokonanych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Gościa.