Regulamin płatności
Dokonywanie płatności i wystawianie faktury
- Płatności realizowane są w trakcie procesu rezerwacji. Dokonanie płatności jest warunkiem jej potwierdzenia, o czym Usługobiorca zostaje poinformowany. Rezerwacja uważana jest za potwierdzoną wyłącznie po dokonaniu przedpłaty (zadatku) w wysokości ustalonej przez Usługodawcę.
- Usługobiorca rezerwujący miejsce hotelowe może uiścić kwotę z tytułu bezzwrotnej przedpłaty (bezzwrotnego zadatku), o którym mowa wyżej w formie przelewu bankowego oraz gotówki.
c. Bezzwrotna przedpłata (bezzwrotny zadatek) winien być wpłacony w terminie natychmiastowym, jest to warunek zatwierdzenia rezerwacji. W przypadku braku wpłaty, Usługodawca może wynająć pokój innemu Usługobiorcy.
d. Za datę dokonania płatności uznaje się datę uznania rachunku bankowego podanego na stronie www.nourt.pl
e. Usługodawca wystawia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa podatkowego.
g. W przypadku osobistego wynajmu pokoju hotelowego bezpośrednio w Recepcji Hotelowej (tzw. rezerwacji bezpośredniej z ulicy możliwa jest płatność gotówkowa oraz kartą, należność za pobyt zostaje uiszczona z góry. W takiej sytuacji ma również zastosowanie forma „bezzwrotnej przedpłaty”.
VII. Warunki zmian i anulacji rezerwacji.
Warunki anulowania rezerwacji:
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za anulację pobytu w wysokości wpłaconego zadatku.
Wniosek o anulowanie rezerwacji powinien być zgłoszony w formie pisemnej, wysłany pocztą elektroniczną na adres biuro@nourt.pl
VIII. Warunki zatwierdzania i rozwiązywania umów.
- Obiekt może odstąpić od wykonania usługi bez podania przyczyny.
2.Usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) („Ustawa o Prawach Konsumenta”). - Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przerwy w dostawie mediów od dostawców zewnętrznych. W takim przypadku obiekt nie zwraca całości lub jakiejkolwiek części opłaty za pobyt. Wszelkie postulaty dotyczące ewentualnych reklamacji z tego tytułu należy zgłaszać bezpośrednio do dostawców mediów.
- Tryb postępowania reklamacyjnego
- Reklamację można wnieść w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym usługa była wykonana lub miała być wykonana.
2.Reklamacja powinna:
a. zostać złożona na adres siedziby Usługodawcy lub mailowo na adres: biuro@nourt.pl
b. zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać zakres żądania Usługobiorcy,
c. zostać podpisana oraz zawierać aktualne dane Usługobiorcy.
XII. Postanowienia przejściowe i końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964r. nr 16, poz.93 z póź. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
2.Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do rezerwacji dokonanych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Gościa.